The Work App основни функционалности
Ключови сектори на приложение:
Строителство, Фирми за почистване, Сервизна дейност, Грижи по домовете, Временна заетост, Фабрики, Охранителни фирми, Зъболекарски услуги, Организиране на фестивали, Хотелиерство

ПРИСЪСТВИЕ И ГРАФИЦИ
Лесно е да се види кой е започнал работа, кой е на обекта и кой работи от вкъщи благодарение на GPS проследяването.
Използвайки специализираното приложение, работните листове могат да бъдат подписвани дигитално, като се елиминират изцяло хартиените документи и изпращането на електронни писма.
Потребителите могат да видят присъствието в миналото, както и предстоящите смени и графици в своето приложение.

ЧАСОВЕ И ЗАПЛАЩАНЕ
Поради точното отчитане на отработените часове, заплатите се изчисляват прецизно.
Почасова ставка или дневна ставка и изчисляване на извънреден труд.
Графици за работно време, достъпни за отдела по човешки ресурси или заплати.
Благодарение на точното регистриране на отработените часове, заплатите се изчисляват с пълна прецизност.

РАБОТА ОТ ВКЪЩИ
Пълна поддръжка за работа от вкъщи или отдалечени работници.
В реално време ръководството може да наблюдава, че служителите са стартирали работата си.
Заявките за работа от вкъщи могат да се регулират на месечна база.

Заявки за отпуск и лесно преразпределение на задачите
Staff may request holidays, absences or report in sick via the app.
Document and certificate upload function to validate absences.
Tasks can be re-assigned to other users when a worker is away.

Дневник на местоположенията
GPS tracking provides real-time information to management about the whereabouts of their staff or contractors.

Достъп за счетоводството
Payroll or accountant login limited to earnings information only.
Digital time sheet signature.
Timesheet available to view for accountants, management and employees.

Управление на смените и местоположението с iBeacon
Start and stop shift allowed only at the office or reception
Show all tasks when a user arrive to a place

Управление на проекти
Project management function allows managers to monitor on-going projects, track the hours of workers or contractors involved, and monitor the materials used in a project.

Управление на задачи
Simple-to-use task management
Varied or repetitive tasks
Certificate of completion once task is completed
Before-After photo
Unlimited subtask allocation

Управление на заявки
Management can give log-in details to clients who can make a request for a new task to be added. This can then be allocated to a worker

Използване на таблет
Place a tablet at point of entry for users who do not have the App downloaded.
Facial recognition optional.
The user will have a unique log-in passcode so that the hours worked are still monitored

Многоезична поддръжка
Where English is not the first language, there is the option for the user to change to one of 9 different languages for ease of understanding.
More languages coming soon.
BASIC PACKAGE
DIGITAL STAFF SCHEDULING AND
ATTENDANCE
€6.00
per user per month- GPS TRACKING FOR REAL-TIME INFORMATION
- UNLIMITED LOCATIONS
- UNLIMITED NUMBER OF USERS
- DIGITAL STAFF ATTENDANCE REPORTS
- DIGITAL ROTA AND SHIFT SCHEDULING
- HOLIDAY REQUEST VIA THE APP
- STAFF TIME SHEET DIGITAL SIGNATURE
- NUMEROUS SHIFT MANAGEMENT TOOLS
- REPORTS AND ANALYSIS
PRO PACKAGE
DIGITAL STAFF SCHEDULING AND ATTENDANCE AND PROJECT MANAGEMENT
€12.00
per user per month- GPS TRACKING FOR REAL-TIME INFORMATION
- UNLIMITED LOCATIONS
- UNLIMITED NUMBER OF USERS
- DIGITAL STAFF ATTENDANCE REPORTS
- DIGITAL ROTA AND SHIFT SCHEDULING
- HOLIDAY REQUEST VIA THE APP
- STAFF TIME SHEET DIGITAL SIGNATURE
- NUMEROUS SHIFT MANAGEMENT TOOLS
- REPORTS AND ANALYSIS
- TASK MANAGEMENT
- GROUP TASKS AND EXTERNAL WORKFLOW MANAGEMENT
- PHOTO AND PUSH NOTIFICATION FUNCTION
DEMO PACKAGE
ONE MONTHS’ FREE USAGE OF PRO PACKAGE FEATURES
GET DEMO
for a month- INCLUDES VIDEO CALL
- ONLINE PRESENTATION
- SKYPE
- ZOOM
- MICROSOFT TEAMS
Историята на The Work App
The creation of The Work App also stemmed from a request, initiated by an inquiry from a prominent client.
Клиентът, чиято дейност е свързана с професионално почистване, се сблъска с предизвикателството да проследи своите служители. Те посочиха, че е изключително трудно да контролират работниците, които дежурят през нощта, без да могат да бъдат напълно уверени в тяхната продуктивност. Освен това компанията планираше да прекрати сътрудничеството си по няколко офис сгради, след като установи предварително попълнени хартиени присъствени листове.
След извършено проучване, TWA установи наличието на пазарна ниша за приложение, което да проследява персонала дигитално и да изпраща потвърдени присъствени листове в съответствие с изискванията на клиентите. Първоначално беше разработено изключително просто решение, предназначено за фирми, специализирани в областта на почистването.